Welke betaalmogelijkheden biedt Frank Energie?

Je kunt bij ons betalen via automatisch incasso of door zelf over te maken naar IBAN NL 96 RABO 0353 4030 83 t.n.v. Frank Energie, onder vermelding van jouw klantnummer. Aan de automatische incasso zijn geen extra kosten verbonden.

De incasso vindt standaard rond de 18e van de maand plaats. Echter kunnen we dit op aanvraag ook op de 25ste van de maand verzetten.

Mocht je iets willen wijzigen in je betalingswijze, kan je dit doorgeven via een mail naar klantenservice@frankenergie.nl


Gerelateerde vragen

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.

Whatsapp

Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.

+316 491 638 84
Ma. - vr. van 09:00 tot 17:00
Bellen

Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)

+31 20 79 00 114
Ma. - vr. van 09:00 tot 15:00
E-mail

Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Contactformulier

Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Ik wil ook slimme energie van Frank!