Waarom komt het tarief op mijn termijnfactuur niet overeen met het tarief op mijn contract?

De tarieven voor overheidsheffingen en netbeheerderskosten kunnen in de tussentijd veranderd zijn. Deze worden jaarlijks door de netbeheerders en overheid herzien.
Ook kunnen wij een aanpassing hebben gedaan aan de inkoopvergoeding of de vaste leveringskosten. Over zulke aanpassingen zullen we je altijd minimaal 30 dagen van tevoren per mail inlichten.


Heb je een modelcontract? Houd er dan ook rekening mee dat twee keer per jaar de energietarieven kunnen worden herzien. (In bijzondere omstandigheden mag dit ook vaker, zoals we zagen in het crisisjaar 2022).

Gerelateerde vragen

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.

Whatsapp

Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.

+316 491 638 84
Ma. - vr. van 09:00 tot 17:00
Bellen

Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)

+31 20 79 00 114
Ma. - vr. van 09:00 tot 15:00
E-mail

Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Contactformulier

Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Ik wil ook slimme energie van Frank!