Wat gebeurt er als een incassopoging mislukt?

Wanneer een incasso poging mislukt (of wanneer je onze incasso storneert) ontvang je een herinneringsmail. Wij zullen geen nieuwe incassopoging doen. Je bent zelf verantwoordelijk om tijdig te betalen door over te maken naar IBAN NL 96 RABO 0353 4030 83 t.n.v. Frank Energie, onder vermelding van jouw klantnummer.

Wanneer hier geen reactie op volgt, zul je t.z.t. een laatste herinnering ontvangen. Ook kunnen we bij het uitblijven van een betaling besluiten om te stoppen met leveren van energie.

Indien je er financieel niet uit komt, neem dan contact op met klantenservice@frankenergie.nl onder vermelding van je klantnummer en leg de situatie uit. Hoe eerder je contact met ons opneemt, des te beter. We kijken graag of we samen een gepaste oplossing kunnen vinden om de achterstand in te lossen.

Gerelateerde vragen

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.

Whatsapp

Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.

+316 491 638 84
Ma. - vr. van 09:00 tot 17:00
Bellen

Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)

+31 20 79 00 114
Ma. - vr. van 09:00 tot 15:00
E-mail

Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Contactformulier

Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Ik wil ook slimme energie van Frank!