Wat moet ik doen als ik mijn factuur niet kan betalen of een betalingsachterstand heb?

Wanneer je niet in staat bent om de factuur binnen de gestelde termijn te betalen, willen wij je er graag op wijzen dat we in overleg een betalingsregeling kunnen treffen.

Neem contact met ons op via klantenservice@frankenergie.nl onder vermelding van je klantnummer en leg je situatie uit. Hoe eerder je contact met ons opneemt, des te beter. We kijken graag of we samen een gepaste oplossing kunnen vinden.

Heb je op dit moment meerdere schulden? Dan adviseren wij je om zo spoedig mogelijk aan te melden bij de schuldhulpverlening. Zij kunnen je helpen bij het oplossen van uw financiële problemen. We raden je aan om te controleren of de schuldhulpverlening waarmee je contact opneemt, is aangesloten bij de NVVK op www.NVVK.eu. Ook is het aan te bevelen om www.geldfit.nl te bezoeken.

Bij Frank Energie volgen wij strikt de vereisten van het wettelijk afsluitbeleid. Na meerdere betalingsherinneringen zal de procedure voor beëindiging van de levering starten.

Gerelateerde vragen

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.

Whatsapp

Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.

+316 491 638 84
Ma. - vr. van 09:00 tot 17:00
Bellen

Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)

+31 20 79 00 114
Ma. - vr. van 09:00 tot 15:00
E-mail

Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Contactformulier

Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Ik wil ook slimme energie van Frank!