Waar kan ik mijn termijnfactuur inzien en betalen?

Alle facturen worden je per mail toegestuurd op de 11e van de maand. Ook zie je de facturen terug in de app. De betalingstermijn van de termijnfactuur is zeven dagen.

De standaard betalingswijze is door een automatische incasso, rond de 18e van de maand. Je kunt ook kiezen voor de 25e van de maand door een mail te sturen naar klantenservice@frankenergie.nl. Wanneer een incasso poging mislukt (of wanneer je onze incasso storneert) ontvang je een herinneringsmail. Wij zullen geen nieuwe incassopoging doen. Je bent zelf verantwoordelijk om tijdig te betalen.

Indien je de termijnfacturen liever betaalt door handmatig over te maken, horen we dit graag via een mail naar klantenservice@frankenergie.nl. Je kunt het bedrag dan handmatig overmaken naar IBAN NL 96 RABO 0353 4030 83 t.n.v. Frank Energie, onder vermelding van je klantnummer.

Gerelateerde vragen

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.

Whatsapp

Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.

+316 491 638 84
Ma. - vr. van 09:00 tot 17:00
Bellen

Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)

+31 20 79 00 114
Ma. - vr. van 09:00 tot 15:00
E-mail

Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Contactformulier

Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Ik wil ook slimme energie van Frank!