Slim laden betekent dat we je elektrische auto laden op goedkope momenten en juist niet op dure momenten. Gemiddeld kun je daarmee zo €1000,- per jaar besparen.
We laden op tijdens goedkope uren, maar ook wanneer er een overschot aan energie is. Zo optimaliseren we op de onbalans- en congestiemarkt. Op deze manier realiseren we twee soorten besparingen. De 'besparing' die we realiseren door te laden tijdens de goedkoopste EPEX-prijzen en de 'bonus' die we realizeren door te optimaliseren op de onbalans- en congestiemarkt. Hiervoor wijken we af van het schema dat alleen op de goedkoopste EPEX-uren laadt. Deze bonus wordt in de app getoond en eens per kwartaal aan je uitbetaald. Hierdoor ben je altijd goedkoper uit dan wanneer we alleen op de goedkoopste EPEX-uren hadden geladen.
Het is ook belangrijk om te weten dat we eerst een korte periode 'boost' laden, zodat we beter kunnen inschatten hoe snel je auto oplaadt en beter je sessies kunnen optimaliseren. Lees hier meer over onze slim laden dienst.
Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.
Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.
Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)
Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.
Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.