Ja, het is mogelijk om meerdere auto's te koppelen en ze allemaal slim te laden. Als je deze optie niet ziet, onderneem dan de volgende stappen:
1. Deactiveer slim laden
2. Sluit de app en update deze als je dat nog niet gedaan had
3. Heropen de app en meld je opnieuw aan voor slim laden
Als je deze stappen onderneemt, zullen je oude sessies verdwijnen. De bonus houden wij uiteraard bij.
Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.
Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.
Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)
Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.
Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.