Betaal ik dubbel bij een overstap?

Nee, je betaalt nooit dubbel bij een overstap. Wel kan het voorkomen dat je oude leverancier nog een termijnbedrag incasseert in de overstapmaand, terwijl wij dat ook doen. De oude leverancier corrigeert dit altijd op hun eindnota.


Het kan omgekeerd ook zo zijn dat wij nog een termijnbedrag incasseren terwijl je over gaat stappen naar een nieuwe leverancier. Dit wordt altijd verrekend op de eindnota.
Meld je overstap daarom ook tijdig bij ons. We kunnen dan mogelijk voorkomen dat we je nog een termijnfactuur sturen voor een maand waarin je geen klant meer zult zijn.

Gerelateerde vragen

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.

Whatsapp

Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.

+316 491 638 84
Ma. - vr. van 09:00 tot 17:00
Bellen

Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?

+31 20 79 00 114
Ma. - vr. van 09:00 tot 13:00
E-mail

Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Contactformulier

Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Ik wil ook slimme energie van Frank!