Wanneer loopt mijn contract bij Frank Energie af?

Frank Energie biedt uitsluitend contracten aan voor onbepaalde tijd. Dit betekent dat er geen einddatum zit aan je contract, tenzij je hebt aangegeven dat je het wil stopzetten in verband met een verhuizing of overstap. In dat geval beëindigen we het contract op de door jou opgegeven datum.

Wanneer je overstapt naar een nieuwe leverancier, zegt de nieuwe leverancier het contract bij Frank Energie automatisch op. Gaat het om een verhuizing, dan kan je dit doorgeven aan klantenservice@frankenergie.nl zodat we het contract voor je kunnen beëindigen op de door jou gewenste datum (mits deze op een werkdag in de toekomst valt).

We hanteren voor het opzeggen van het contract nooit een opzegtermijn of opzegboete. Wel zo eerlijk, vinden we.

Na de einddatumvan het contract ontvang je binnen maximaal 6 weken de eindafrekening per mail.

Gerelateerde vragen

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.

Whatsapp

Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.

+316 491 638 84
Ma. - vr. van 09:00 tot 17:00
Bellen

Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?

+31 20 79 00 114
Ma. - vr. van 09:00 tot 13:00
E-mail

Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Contactformulier

Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Ik wil ook slimme energie van Frank!