Wanneer je overstapt naar een nieuwe leverancier, zegt de nieuwe leverancier het contract bij Frank Energie automatisch op. Gaat het om een verhuizing, dan kan je dit doorgeven aan klantenservice@frankenergie.nl zodat we het contract voor je kunnen overzetten.
We hanteren voor het opzeggen van een dynamisch en variabel contract nooit een opzegtermijn of opzegboete. Wel zo eerlijk, vinden wij.
Na opzeggen van het contract ontvang je binnen maximaal 6 weken de eindafrekening per mail.
Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.
Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.
Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)
Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.
Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.