Laatst bijgewerkt op: 08-10-2025

Hoe verloopt de aanmelding bij Frank Energie?

  • Verwijs de klant naar onze homepagina via je unieke uitnodigingspagina. Heb je nog geen eigen uitnodigingspagina ontvangen? Neem dan contact op met partners@frankenergie.nl
  • De klant dient zijn adres bovenaan in te vullen en daarna te klikken op ‘Bereken je besparing’.
  • Daarna kan de klant de rest van zijn gegevens invullen.
  • Na de bevestiging van de switch regelen wij de overstap met de oude leverancier.
  • De minimale startdatum ligt 14 dagen in de toekomst. De klant kan eerder bij ons starten als hij zijn getekende opdrachtbevestiging van de batterij (op het juiste adres) doorstuurt naar: klantenservice@frankenergie.nl

Hoe meldt de klant zijn batterij aan bij Frank Energie?

  • De klant is aangemeld bij Frank Energie
  • De klant dient de app te downloaden en hierop in te loggen
  • Op de app moet de klant navigeren naar 'slim huis' daarna naar 'slim stroom handelen' en daarna klikken op 'batterij activeren'.
  • Hierdoor opent de app de verschillende batterijmerken die wij aanbieden.
  • Klik op het juiste merk en volg het stappenplan.