Verwijs de klant naar onze homepagina via je unieke uitnodigingspagina. Heb je nog geen eigen uitnodigingspagina ontvangen? Neem dan contact op met partners@frankenergie.nl
De klant dient zijn adres bovenaan in te vullen en daarna te klikken op ‘Bereken je besparing’.
Daarna kan de klant de rest van zijn gegevens invullen.
Na de bevestiging van de switch regelen wij de overstap met de oude leverancier.
De minimale startdatum ligt 14 dagen in de toekomst. De klant kan eerder bij ons starten als hij zijn getekende opdrachtbevestiging van de batterij (op het juiste adres) doorstuurt naar: klantenservice@frankenergie.nl
Hoe meldt de klant zijn batterij aan bij Frank Energie?
De klant is aangemeld bij Frank Energie
De klant dient de app te downloaden en hierop in te loggen
Op de app moet de klant navigeren naar 'slim huis' daarna naar 'slim stroom handelen' en daarna klikken op 'batterij activeren'.
Hierdoor opent de app de verschillende batterijmerken die wij aanbieden.