Zijn mijn meterstanden goed doorgekomen?

Als je twijfelt, neem dan contact op met ons via klantenservice@frankenergie.nl onder vermelding van je klantnummer. We gaan het graag voor je na.

Gerelateerde vragen
Ik heb zonnepanelen, hoe werkt dat bij jullie dynamische contract?Ik heb zonnepanelen, hoe werkt dat bij een modelcontract?Wat moet ik doen als ik de verkeerde meterstanden heb doorgegeven?Wat is een slimme meter?Rekenen jullie uurverbruik o.b.v. meetinfo (slimme meter) tegen EPEX uurprijs?Waar vind ik het meternummer?Zijn dynamische prijzen ook interessant bij meer opwek dan verbruik?Ik heb een elektrische auto, hoe kan jullie samenwerking met Jedlix me voordeel opleveren?Wat moet ik doen bij een gasstoring?Wat moet ik doen bij een stroomstoring?

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Klik op onderstaande knop om door te gaan naar ons contactformulier.
Mail ons
Mail ons via het contactformulier.
Wil je ook energie van Frank?

Frank en cookies

Bij Frank gebruiken we cookies om onze website goed te laten werken en anoniem te analyseren. Als je onze cookies accepteert plaatsen we naast functionele en analytische cookies ook persoonlijke cookies. Daarmee maken we onze website relevanter en stemmen we onze inhoud en advertenties op jou af.