Overstappen & verhuizen

Op de startdatum van het contract.

Nee, je betaalt nooit dubbel bij een overstap. Wel kan het voorkomen dat je oude leverancier nog een termijnbedrag incasseert in de overstapmaand terwijl wij dat ook doen. Dan is vaak de opzegging nog niet goed verwerkt. De oude leverancier zal dit altijd corrigeren op hun eindnota.

Simpel. Als het een beter aanbod is kun je hier alsnog mee akkoord gaan. Je kunt immers altijd bij ons weg (we doen niet aan boetes). In die situatie ontbinden we gewoon ons contract met jou. Bekijk wel altijd de details van het aanbod, inclusief de kleine letters.

Natuurlijk kies je dan (weer) voor Frank Energie! Neem even contact met ons op via aanmeldingen@frankenergie.nl. Dan helpen we je graag verder. Binnenkort kun je gemakkelijk je verhuizing doorgeven in onze app.

Natuurlijk kan dat! Neem even contact met ons op via klantenservice@frankenergie.nl. Dan helpen we je graag verder. Denk bijvoorbeeld ook aan het overzetten van het rekeningnummer naar jullie gezamenlijke betaalrekening. Dát kan gewoon in onze app. Het doorgeven van een verhuizing kan straks ook in onze app.

Het handigste is om je aan te melden wanneer je de verhuisdatum weet. Wij starten dan met leveren op de dag dat je je nieuwe huis ingaat.

Je kunt altijd overstappen. Alleen als je nog een lopend contract hebt, kan het zijn dat je huidige leverancier je een boete geeft voor een te vroege overstap. Zie hier de maximale boete die een leverancier mag opleggen. Soms is ons aanbod zoveel beter dat je zo’n boete er best bij kunt nemen.

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Chat met ons
Krijg direct antwoord op je vragen! We zijn beschikbaar op:
Ma - vr
za
zo
09:00 - 21:00 uur
11:00 - 18:00 uur
12:00 - 17:00 uur
Mail ons
We proberen zo snel mogelijk te reageren. Meestal lukt dit binnen twee werkdagen.
Stuur een e-mail