Wat gebeurt er als een incassopoging mislukt?

Wanneer een incassopoging mislukt (of wanneer je onze incasso storneert) ontvang je een herinneringsmail. Wij zullen geen nieuwe incassopoging doen. Je bent zelf verantwoordelijk om tijdig te betalen.

Wanneer hier geen reactie op volgt, zul je t.z.t. een laatste herinnering ontvangen. Ook kunnen we bij het uitblijven van een betaling besluiten om te stoppen met leveren van energie.

Gerelateerde vragen
Wat is de factuurvoorspeller?Hoe werkt het prijsplafond in 2023?Energiecompensatie overheidWanneer kan ik mijn jaar- of eindnota verwachten?De meterstanden op mijn jaarnota kloppen niet. Wat nu?Wat is de jaarnota?Wat is de eindnota?Kan ik de geschatte beginmeterstanden op mijn jaarafrekening laten aanpassen?Kan ik een tussentijdse nota aanvragen?Krijg ik voor de eerste leveringsmaand ook al een incasso?Waar kan ik mijn facturen inzien?Wat is de betalingstermijn?Wat is de incassodatum?Waarom komt het tarief op mijn nota niet overeen met het tarief op mijn contract?Welke betaalmogelijkheden biedt Frank Energie?Wat is het rekeningnummer van Frank Energie?Ik kom er financieel niet uit, wat kan ik doen?Wat moet ik doen als ik een betalingsachterstand heb?Waarom vraag je aan huurders een dubbel voorschot?Vroegsignalering van betalingsachterstanden

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Klik op onderstaande knop om door te gaan naar ons contactformulier.
Mail ons
Mail ons via het contactformulier.
Wil je ook energie van Frank?

Frank en cookies

Bij Frank gebruiken we cookies om onze website goed te laten werken en anoniem te analyseren. Als je onze cookies accepteert plaatsen we naast functionele en analytische cookies ook persoonlijke cookies. Daarmee maken we onze website relevanter en stemmen we onze inhoud en advertenties op jou af.