Vroegsignalering van betalingsachterstanden

Om klanten met betalingsachterstanden te helpen is het mogelijk om gegevens van deze klanten door te geven aan hun gemeente.
De gemeente zal dan contact opnemen om de klant te helpen bij de betalingsachterstand.

Voordat we deze gegevens mogen delen is daarvoor toestemming nodig van de klant.
In de app komt een optie om waarmee de klant ons toestemming kan geven om de benodigde gegevens te delen met hun gemeente. De verwachting is dat deze optie nog deze maand beschikbaar wordt gemaakt.

Gerelateerde vragen
Wat is de factuurvoorspeller?Hoe werkt het prijsplafond in 2023?Energiecompensatie overheidWanneer kan ik mijn jaar- of eindnota verwachten?De meterstanden op mijn jaarnota kloppen niet. Wat nu?Wat is de jaarnota?Wat is de eindnota?Kan ik de geschatte beginmeterstanden op mijn jaarafrekening laten aanpassen?Kan ik een tussentijdse nota aanvragen?Krijg ik voor de eerste leveringsmaand ook al een incasso?Waar kan ik mijn facturen inzien?Wat is de betalingstermijn?Wat is de incassodatum?Waarom komt het tarief op mijn nota niet overeen met het tarief op mijn contract?Welke betaalmogelijkheden biedt Frank Energie?Wat is het rekeningnummer van Frank Energie?Wat gebeurt er als een incassopoging mislukt?Ik kom er financieel niet uit, wat kan ik doen?Wat moet ik doen als ik een betalingsachterstand heb?Waarom vraag je aan huurders een dubbel voorschot?

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Klik op onderstaande knop om door te gaan naar ons contactformulier.
Mail ons
Mail ons via het contactformulier.
Stel een vraag
Wil je ook energie van Frank?

Frank en cookies

Bij Frank gebruiken we cookies om onze website goed te laten werken en anoniem te analyseren. Als je onze cookies accepteert plaatsen we naast functionele en analytische cookies ook persoonlijke cookies. Daarmee maken we onze website relevanter en stemmen we onze inhoud en advertenties op jou af.