Nota & betalen
Wanneer kan ik mijn jaar- of eindnota verwachten?De meterstanden op mijn jaarnota kloppen niet. Wat nu?Wat is de jaarnota?Wat is de eindnota?Kan ik de geschatte beginmeterstanden op mijn jaarafrekening laten aanpassen?Kan ik een tussentijdse nota aanvragen?Krijg ik voor de eerste leveringsmaand ook al een incasso?Waar kan ik mijn facturen inzien?Wat is de betalingstermijn?Wat is de incassodatum?Waarom komt het tarief op mijn nota niet overeen met het tarief op mijn contract?Welke betaalmogelijkheden biedt Frank Energie?Wat is het rekeningnummer van Frank Energie?Wat gebeurt er als een incassopoging mislukt?Wat moet ik doen als ik een betalingsachterstand heb?Ik kom er financieel niet uit, wat kan ik doen?Kan ik me aanmelden met een buitenlands IBAN rekeningnummer?

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Chat met ons
We beantwoorden graag je algemene vragen via de chat! Heb je specifieke vragen over je eigen contract of factuur? Stuur ons dan een mail onder vermelding van je klantnummer. Je kunt ons op de chat bereiken tussen:
Ma - vr
Za
Zo
09:00 - 17:00 uur
gesloten
gesloten
Mail ons
Vragen over je contract, factuur of anders? Stuur ons een mail! We doen ons best je binnen enkele werkdagen te beantwoorden.

Frank en cookies

Bij Frank gebruiken we cookies om onze website goed te laten werken en anoniem te analyseren. Als je onze cookies accepteert plaatsen we naast functionele en analytische cookies ook persoonlijke cookies. Daarmee maken we onze website relevanter en stemmen we onze inhoud en advertenties op jou af.