Mijn verbruik is nog niet zichtbaar, hoe komt dit?

De netbeheerder heeft vaak 1 of 2 dagen nodig om de meetdata aan ons te verstrekken. Is er meer dan 3 dagen vertraging? Stuur een mail naar klantenservice@frankenergie.nl onder vermelding van je klantnummer. Dan kijken we graag even met je mee.

Gerelateerde vragen
Voor welke apparaten is de app beschikbaar?Ik heb de app gedownload, maar inloggen lukt niet. Wat nu?Hoe wijzig ik mijn inloggegevens?Ik ben al een tijd klant bij Frank Energie maar kan niks inzien in de app. Wat nu?

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Chat met ons
Let op: Wegens grote drukte zijn we helaas niet in staat om jouw bericht binnen 30 minuten te beantwoorden. We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen. Heb je specifieke vragen over je eigen contract of factuur? Stuur dan je vraag of verzoek via de mail. We beantwoorden graag je vragen via de chat! Je kunt ons bereiken tussen:
Ma - vr
Za
Zo
09:00 - 17:00 uur
11:00 - 18:00 uur
gesloten
Mail ons
Vragen over je contract, factuur of anders? Stuur ons een mail! We doen ons best je binnen enkele werkdagen te beantwoorden.
Stuur een e-mail
Wil je ook energie van Frank?

Frank en cookies

Bij Frank gebruiken we cookies om onze website goed te laten werken en anoniem te analyseren. Als je onze cookies accepteert plaatsen we naast functionele en analytische cookies ook persoonlijke cookies. Daarmee maken we onze website relevanter en stemmen we onze inhoud en advertenties op jou af.