Ik ga verhuizen, wat moet ik doorgeven?

Zodra je weet wanneer je de huidige woning gaat verlaten, kun je dit aan ons doorgeven. Mail ons op klantenservice@frankenergie.nl. Wij zorgen ervoor dat het contract wordt beëindigd op de juiste datum.

Wanneer je op je nieuwe adres ook energie geleverd wil krijgen door Frank Energie, kun je dit adres op reguliere wijze aanmelden via het aanmeldformulier op onze homepage. Gebruik daarbij wel een ander emaildres dan je bij je huidige woning hebt gebruikt.

Meterstanden
Maak altijd foto's van de meterstanden bij het vertrek uit de oude woning en het betrekken van een nieuwe woning, óók als je slimme meters hebt.

Gerelateerde vragen

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.

Let op: 29-03 (Goede Vrijdag) en 01-04 (2e Paasdag) is onze klantenservice gesloten.

Whatsapp

Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.

+316 491 638 84
Ma. - vr. van 09:00 tot 17:00
Bellen

Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)

+31 20 79 00 114
Ma. - vr. van 09:00 tot 15:00
E-mail

Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Contactformulier

Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Ik wil ook slimme energie van Frank!