Zodra je weet wanneer je de huidige woning gaat verlaten, kun je dit aan ons doorgeven. Mail ons op klantenservice@frankenergie.nl. Wij zorgen ervoor dat het contract wordt beëindigd op de juiste datum.
Wanneer je op je nieuwe adres ook energie geleverd wil krijgen door Frank Energie, kun je dit adres op reguliere wijze aanmelden via het aanmeldformulier op onze homepage. Gebruik daarbij wel een ander emaildres dan je bij je huidige woning hebt gebruikt.
Meterstanden
Maak altijd foto's van de meterstanden bij het vertrek uit de oude woning en het betrekken van een nieuwe woning, óók als je slimme meters hebt.
Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.
Let op: 29-03 (Goede Vrijdag) en 01-04 (2e Paasdag) is onze klantenservice gesloten.
Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.
Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)
Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.
Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.