Contract & Wijzigingen
Blijven mijn tarieven de hele contractperiode hetzelfde?Ik wil iets wijzigen of heb vragen over mijn contract. Hoe geef ik dat door?Kan ik mijn termijnbedrag aanpassen?Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?Kan ik mijn startdatum wijzigen?Mijn leveringsadres klopt niet, hoe kan ik deze wijzigen?Ik wil gasvrij wonen, welke stappen moet ik ondernemen?Ik ga verhuizen, wat moet ik regelen?Ik ga samenwonen, kan ik mijn contract meeverhuizen?Hoe wijzig ik mijn inloggegevens?Wanneer loopt mijn contract bij Frank Energie af?Wat is de looptijd van mijn contract bij Frank?Wanneer kan ik mijn energiecontract verlengen?Hoe kan ik mijn contract opzeggen?Hanteren jullie een opzegtermijn?Wat gebeurt er als ik mijn contract niet verleng?Kan ik de energieprijs vastzetten?

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Chat met ons
We beantwoorden graag je algemene vragen via de chat! Heb je specifieke vragen over je eigen contract of factuur? Stuur ons dan een mail onder vermelding van je klantnummer. Je kunt ons op de chat bereiken tussen:
Ma - vr
Za
Zo
09:00 - 17:00 uur
gesloten
gesloten
Mail ons
Vragen over je contract, factuur of anders? Stuur ons een mail! We doen ons best je binnen enkele werkdagen te beantwoorden.

Frank en cookies

Bij Frank gebruiken we cookies om onze website goed te laten werken en anoniem te analyseren. Als je onze cookies accepteert plaatsen we naast functionele en analytische cookies ook persoonlijke cookies. Daarmee maken we onze website relevanter en stemmen we onze inhoud en advertenties op jou af.