Dat ligt aan het type contract dat je bij jouw huidige leverancier hebt.
Heb je een vast contract? Dan is het vaak verstandig om te wachten tot dat contract is afgelopen. Bij veel energieleveranciers krijg je namelijk een boete als je voortijdig weg gaat. Bij ons niet trouwens. Wij doen niet aan boetes. Zie hier de maximale boete die een leverancier mag opleggen. Soms is ons aanbod zoveel beter dat je zo’n boete er best bij kunt nemen.
Als je een contract voor “onbepaalde tijd” hebt, kun je weg wanneer je wilt (vaak rekening houdend met een opzegtermijn van 30 dagen).
Als je net na de winter vertrekt, houd er dan rekening mee dat je oude leverancier je een hoge eindnota stuurt omdat zij de hele winter hebben voorgefinancierd. Omgekeerd geldt dat als je na de zomer overstapt, je vaak veel geld terugkrijgt, omdat jij in die periode meer hebt betaald dan de werkelijke kosten.
Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Voor snelle, korte vragen kun je ons het beste Whatsappen, we zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 bereikbaar op +316 491 638 84.
Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste e-mailen, we proberen altijd binnen 2 werkdagen bij je terug te komen.
Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag? Dan kun je ons op werkdagen tussen 09:00 en 13:00 bellen op 020-7900114.
Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We streven er naar altijd binnen 2 werkdagen bij je terug te komen.
Bij Frank gebruiken we cookies om onze website goed te laten werken en anoniem te analyseren. Als je onze cookies accepteert plaatsen we naast functionele en analytische cookies ook persoonlijke cookies. Daarmee maken we onze website relevanter en stemmen we onze inhoud en advertenties op jou af.