Bij Frank Energie rekenen we nooit boetes voor het annuleren of opzeggen van een contract. Mocht je besluiten toch geen energielevering van Frank te willen, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten zodat we het contract kosteloos voor je kunnen annuleren.
Let op: Het annuleren van een aanmelding kan tot het moment dat de overstap berichten naar de markt worden gestuurd. Doorgaans is dat 2-4 dagen voor de startdatum. Ontvangen we jouw annulering na dat moment, kan de aanmelding niet meer geannuleerd worden. Het contract zal dan van start gaan. Je kunt dan wel zelf direct weer overstappen naar een andere leverancier.
Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Voor snelle, korte vragen kun je ons het beste Whatsappen, we zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 bereikbaar op +316 491 638 84.
Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste e-mailen, we proberen altijd binnen 2 werkdagen bij je terug te komen.
Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag? Dan kun je ons op werkdagen tussen 09:00 en 13:00 bellen op 020-7900114.
Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We streven er naar altijd binnen 2 werkdagen bij je terug te komen.
Bij Frank gebruiken we cookies om onze website goed te laten werken en anoniem te analyseren. Als je onze cookies accepteert plaatsen we naast functionele en analytische cookies ook persoonlijke cookies. Daarmee maken we onze website relevanter en stemmen we onze inhoud en advertenties op jou af.