Tot wanneer kan ik mijn contract kosteloos annuleren?

Bij Frank Energie rekenen we nooit boetes voor het annuleren of opzeggen van een contract. Mocht je besluiten toch geen energielevering van Frank te willen, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten zodat we het contract kosteloos voor je kunnen annuleren.

Let op: Het annuleren van een aanmelding kan tot het moment dat de overstap berichten naar de markt worden gestuurd. Doorgaans is dat 2-4 dagen voor de startdatum. Ontvangen we jouw annulering na dat moment, kan de aanmelding niet meer geannuleerd worden. Het contract zal dan van start gaan. Je kunt dan wel zelf direct weer overstappen naar een andere leverancier.

Gerelateerde vragen

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.

Let op: 29-03 (Goede Vrijdag) en 01-04 (2e Paasdag) is onze klantenservice gesloten.

Whatsapp

Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.

+316 491 638 84
Ma. - vr. van 09:00 tot 17:00
Bellen

Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)

+31 20 79 00 114
Ma. - vr. van 09:00 tot 15:00
E-mail

Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Contactformulier

Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Ik wil ook slimme energie van Frank!