In sommige situaties vragen wij je een waarborg te betalen voordat we starten met de levering van energie. Dit kan o.a. bij:
-een negatieve score van de kredietcheck (obv interne en externe analyse van beschikbare data).
-constatering van een eerdere afgeronde 'einde leveringsprocedure'.
Ook bij een spoedaanmelding verlangen wij in sommige gevallen een waarborgsom. Klik hier voor de procedure rond het aanvragen van een spoedaanmelding.
Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Voor snelle, korte vragen kun je ons het beste Whatsappen, we zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 bereikbaar op +316 491 638 84.
Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste e-mailen, we proberen altijd binnen 2 werkdagen bij je terug te komen.
Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag? Dan kun je ons op werkdagen tussen 09:00 en 13:00 bellen op 020-7900114.
Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We streven er naar altijd binnen 2 werkdagen bij je terug te komen.
Bij Frank gebruiken we cookies om onze website goed te laten werken en anoniem te analyseren. Als je onze cookies accepteert plaatsen we naast functionele en analytische cookies ook persoonlijke cookies. Daarmee maken we onze website relevanter en stemmen we onze inhoud en advertenties op jou af.