Hoe meld ik me aan bij Frank Energie?

Op onze homepagina begin je met het invullen van je postcode en huisnummer. De rest van het aanmeldproces wijst zich eigenlijk vanzelf. Ee hebben ook een stapsgewijze toelichting voor als je ergens vastloopt.
Zodra je op ‘Contract bevestigen’ hebt geklikt is je aanmelding afgerond.

Wij verwerken de aanvraag en sturen binnen twee dagen het contract naar je op via de mail. Tot de ingangsdatum van het contract wordt de energie geleverd door jouw oude leverancier. Wij regelen de overstap.

Bij een reguliere aanmelding start het contract (en dus de levering van energie) bij ons 34 dagen in de toekomst. Geef je een datum verder dan 34 dagen in de toekomst aan, dan starten we de levering op jouw voorkeursdatum. Wil je dat het contract eerder in gaat dan 34 dagen, dan kan je een spoedaanmelding doen.

Gerelateerde vragen

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder. Hier vind je al onze contactmogelijkheden.

Let op: 29-03 (Goede Vrijdag) en 01-04 (2e Paasdag) is onze klantenservice gesloten.

Whatsapp

Voor snelle, korte vragen kun je met ons chatten.

+316 491 638 84
Ma. - vr. van 09:00 tot 17:00
Bellen

Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag?
(Let op: op vrijdag is de telefoonlijn geopend tot 13:00u)

+31 20 79 00 114
Ma. - vr. van 09:00 tot 15:00
E-mail

Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste een e-mail sturen. We proberen altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Contactformulier

Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We proberen net als op alle e-mails binnen 2 werkdagen te reageren, maar soms kan het door drukte iets langer duren.

Ik wil ook slimme energie van Frank!