Op onze homepagina begin je met het invullen van je postcode en huisnummer. De rest van het aanmeldproces wijst zich eigenlijk vanzelf. Ee hebben ook een stapsgewijze toelichting voor als je ergens vastloopt.
Zodra je op ‘Contract bevestigen’ hebt geklikt is je aanmelding afgerond.
Wij verwerken de aanvraag en sturen binnen twee dagen het contract naar je op via de mail. Tot de ingangsdatum van het contract wordt de energie geleverd door jouw oude leverancier. Wij regelen de overstap.
Bij een reguliere aanmelding start het contract (en dus de levering van energie) bij ons 34 dagen in de toekomst. Geef je een datum verder dan 34 dagen in de toekomst aan, dan starten we de levering op jouw voorkeursdatum. Wil je dat het contract eerder in gaat dan 34 dagen, dan kan je een spoedaanmelding doen.
Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Voor snelle, korte vragen kun je ons het beste Whatsappen, we zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 bereikbaar op +316 491 638 84.
Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste e-mailen, we proberen altijd binnen 2 werkdagen bij je terug te komen.
Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag? Dan kun je ons op werkdagen tussen 09:00 en 13:00 bellen op 020-7900114.
Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We streven er naar altijd binnen 2 werkdagen bij je terug te komen.
Bij Frank gebruiken we cookies om onze website goed te laten werken en anoniem te analyseren. Als je onze cookies accepteert plaatsen we naast functionele en analytische cookies ook persoonlijke cookies. Daarmee maken we onze website relevanter en stemmen we onze inhoud en advertenties op jou af.