Hoe doe ik een spoedaanmelding?

Een reguliere aanmelding start bij ons altijd 34 dagen in de toekomst. Tot het moment van overstap wordt de energie dan ook geleverd door de oude leverancier.

Wil je toch graag eerder energie van ons krijgen, dan beschouwen we dit als een spoedaanmelding. Voordat wij een spoedaanmelding kunnen verwerken, kunnen we je vragen om een waarborgsom te betalen. De hoogte hiervan wordt bepaald na de reguliere aanmelding.

Procedure aanvragen spoedaanmelding (startdatum binnen 34 dagen na aanmelding):

1. Wanneer je een spoedaanmelding wil doen, moet je je eerst op de reguliere wijze aanmelden via de site. Kies bij aanmelding de eerst mogelijke datum.

2. Pas nadat je de aanmelding hebt voltooid, stuur je ons via deze link een mail en kies je als categorie: ‘spoedaanmelding’. We nemen je verzoek z.s.m. in behandeling.

3. Let op: een startdatum moet bijna altijd minimaal twee dagen in de toekomst liggen. We helpen je graag bij het kiezen van de nieuwe startdatum.

Gerelateerde vragen
Hoe meld ik me aan bij Frank Energie?Digitale machtigingMoet ik een borg betalen?Ik heb nog geen bevestiging ontvangen van mijn aanmelding, is mijn aanmelding goed ontvangen? Is mijn berekende aanbod op de site ook het daadwerkelijke maandelijkse termijnbedrag?Waarom kan ik geen hoog en laag tarief (normaal en daltarief) invullen op de site?Waar vind ik de actuele prijzen van jullie energie?Hoe bepaalt Frank Energie de ingangsdatum van mijn contract?Tot wanneer kan ik mijn contract kosteloos annuleren?Wanneer start Frank Energie na mijn overstap met leveren (in mijn nieuwe woning)?Hoe ver van tevoren moet ik me aanmelden bij een verhuizing?Kan ik al klant worden als de opleverdatum van mijn woning nog niet bekend is?Zegt Frank Energie mijn huidige contract op?Ik zit nog vast aan een contract, kan ik toch overstappen?Wat is het beste moment om over te stappen naar een nieuwe energieleverancier?Betaal ik dubbel bij een overstap?Ik heb me aangemeld bij Frank Energie, maar krijg nu een aanbod van mijn oude leverancier. Wat kan ik doen?Heb ik een slimme meter nodig?Kan ik van/via Frank een slimme meter krijgen?Kan ik me ook aanmelden wanneer ik stadsverwarming heb?Kan ik me ook aanmelden voor alleen gas of alleen stroom?Hoe werkt de korting als ik vrienden bij Frank aanbreng?Het nieuwe facturatiesysteem, hoe werkt dat nou precies?

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Mail ons
Door drukte kunnen we jouw e-mail helaas minder snel beantwoorden dan je van ons gewend bent. Hou rekening met een reactietijd tussen de 5 á 10 dagen.
Wil je ook energie van Frank?

Frank en cookies

Bij Frank gebruiken we cookies om onze website goed te laten werken en anoniem te analyseren. Als je onze cookies accepteert plaatsen we naast functionele en analytische cookies ook persoonlijke cookies. Daarmee maken we onze website relevanter en stemmen we onze inhoud en advertenties op jou af.