Nee, je betaalt nooit dubbel bij een overstap. Wel kan het voorkomen dat je oude leverancier nog een termijnbedrag incasseert in de overstapmaand, terwijl wij dat ook doen. De oude leverancier corrigeert dit altijd op hun eindnota.
Het kan omgekeerd ook zo zijn dat wij nog een termijnbedrag incasseren terwijl je over gaat stappen naar een nieuwe leverancier. Dit wordt altijd verrekend op de eindnota.
Meld je overstap daarom ook tijdig bij ons. We kunnen dan mogelijk voorkomen dat we je nog een termijnfactuur sturen voor een maand waarin je geen klant meer zult zijn.
Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Voor snelle, korte vragen kun je ons het beste Whatsappen, we zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 bereikbaar op +316 491 638 84.
Voor alle uitgebreide vragen kun je ons het beste e-mailen, we proberen altijd binnen 2 werkdagen bij je terug te komen.
Heb je direct een antwoord nodig op jouw vraag? Dan kun je ons op werkdagen tussen 09:00 en 13:00 bellen op 020-7900114.
Gebruik het contractformulier om je vraag direct te kunnen stellen via de website. We streven er naar altijd binnen 2 werkdagen bij je terug te komen.
Bij Frank gebruiken we cookies om onze website goed te laten werken en anoniem te analyseren. Als je onze cookies accepteert plaatsen we naast functionele en analytische cookies ook persoonlijke cookies. Daarmee maken we onze website relevanter en stemmen we onze inhoud en advertenties op jou af.