Aanmelden bij Frank Energie
Hoe meld ik me aan bij Frank Energie?Hoe doe ik een spoedaanmelding?Digitale machtigingMoet ik een borg betalen?Ik heb nog geen bevestiging ontvangen van mijn aanmelding, is mijn aanmelding goed ontvangen? Is mijn berekende aanbod op de site ook het daadwerkelijke maandelijkse termijnbedrag?Waarom kan ik geen hoog en laag tarief (normaal en daltarief) invullen op de site?Waar vind ik de actuele prijzen van jullie energie?Hoe bepaalt Frank Energie de ingangsdatum van mijn contract?Tot wanneer kan ik mijn contract kosteloos annuleren?Wanneer start Frank Energie na mijn overstap met leveren (in mijn nieuwe woning)?Hoe ver van tevoren moet ik me aanmelden bij een verhuizing?Kan ik al klant worden als de opleverdatum van mijn woning nog niet bekend is?Zegt Frank Energie mijn huidige contract op?Ik zit nog vast aan een contract, kan ik toch overstappen?Wat is het beste moment om over te stappen naar een nieuwe energieleverancier?Betaal ik dubbel bij een overstap?Ik heb me aangemeld bij Frank Energie, maar krijg nu een aanbod van mijn oude leverancier. Wat kan ik doen?Heb ik een slimme meter nodig?Kan ik van/via Frank een slimme meter krijgen?Kan ik me ook aanmelden wanneer ik stadsverwarming heb?Kan ik me ook aanmelden voor alleen gas of alleen stroom?Hoe werkt de korting als ik vrienden bij Frank aanbreng?Het nieuwe facturatiesysteem, hoe werkt dat nou precies?

Contact

Kom je er zelf niet helemaal uit? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Mail ons
Door drukte kunnen we jouw e-mail helaas minder snel beantwoorden dan je van ons gewend bent. We doen ons best om binnen 5 werkdagen te reageren. Onze excuses voor het ongemak.

Frank en cookies

Bij Frank gebruiken we cookies om onze website goed te laten werken en anoniem te analyseren. Als je onze cookies accepteert plaatsen we naast functionele en analytische cookies ook persoonlijke cookies. Daarmee maken we onze website relevanter en stemmen we onze inhoud en advertenties op jou af.